گــــــــروه خــــــــونی B و AB باهوشـــــــترند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

گــــــــروه خــــــــونی B و AB باهوشـــــــترند
نویسنده : گروه زیست شناسی تاریخ : پنج شنبه 24 / 6 / 1391

 گــــــــروه خــــــــونی B و AB باهوشـــــــترند  

دانشمندان زیست شناس معتقدند: خصلت ، منش، رفتار، توان، کارائی، خلاقیت و خلق و خوی افراد بستگی به گروه خونی آنان دارد. 

امین شالیکاران محقق و کارشناس زیست شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر با اشاره به مطالعات انجام شده در خصوص ارتباط گروههای خونی با خصوصیتهای رفتاری انسان گفت: در این مورد آزمایشهای فراوانی انجام شده اما هنوز در این زمینه اختلاف نظر وجود دارد. 

وی به تحقیقات متعددی که تاکنون توسط دانشمندان کشورهای مختلف صورت گرفته اشاره کرد و افزود: گروه خونی A

افرادی آرام ، منظم ، مطیع قانون و قاعده و بدون اعمال خشونت اما انعطاف ناپذیر ، تودار، خود خواه و مشکل پسندند . این افراد در کارهای حسابداری و هر گونه امور اقتصادی، مالی، کامپیوتر و مهندسی شایستگی بیشتری دارند. 

شالیکاران ادامه داد: همچنین گروه خونی B افرادی انعطاف پذیر ، مستقل ، عاطفی ، صریح اللهجه ، حساس و در عین حال با پشتکار اما ناشکیبا ، غیر قابل پیش بینی و در کارهایی که مورد علاقه شان نیست تنبل بوده و دهانشان چفت و بست ندارد و نمی شود اسرار و کارهای محرمانه را با آنان در میان گذاشت. 

وی افراد گروه خونی AB اشاره کرد و گفت: این قبیل افراد منطقی ، حسابگر ، امین ، سازمان دهنده ، مطیع و در عین حال نیرومند هستند. این افراد به آسانی کسی را نمی بخشند ، گاهی خشمگین می شوند ، اغماض را دوست ندارند ، محافظه کار هستند و نمی شود آنان را به آسانی شناخت و دستشان را خواند. 

این محقق ایرانی در پاسخ به سئوالی در مورد ارتباط هوش با گروه خونی افزود: در این خصوص نیز مطالات فراوانی صورت گرفته اما هنوز نتیجه قاطعی را به دنبال نداشته است. به عنوان مثال بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط یکی از دانشگاههای ایران ، مقایسه ضریب هوشی دانش آموزان در 2 مرکز فرزانگان تهران و مدرسه عادی ، نشانگر افزایش قابل ملاحظه تعداد دانش آموزان با گروه خونی AB در مرکز فرزانگان است. این مسئله بیانگر ارتباط هوش و گروه خونی AB است. 

وی تصریح کرد: همچنین در مطالعه دیگری نیز در آزمایش تعیین گروه خونی که بروی یک جمعیت 50 نفره از دانش آموزان سال دوم تجربی انجام شده ، تمام دانش آموزان قوی و با استعداد این جمعیت به جز یک نفر دارای گروه خونی B مثبت بوده اند. آن یک نفر هم دارای گروه خونی AB مثبت بوده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطالــــــب جالــــب، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ♂ Genetics and the Future of Humanity ♀ مي باشد.